Hymyilevä myyntivalmentaja osoittamassa taululle koulutustilaisuudessa

Myyntikoulutus

Myyntikoulutus kestää yleensä joko puolikkaan tai kokonaisen työpäivän. Koulutuksen aikana pureudutaan myynnin saloihin selkeällä ja käytännönläheisellä tavalla. Sisältö räätälöidään teidän yrityksenne tarpeita varten, yrityksenne toiveet ja tavoitteet huomioiden.

Koulutuksessa paneudumme ihmisen tapaan ajatella ja toimia, miten voimme vaikuttaa asiakkaan käyttäytymiseen ja päätöksentekoon. Opimme rakentamaan luottamuksen asiakaspalvelijan ja asiakkaan välille, sekä huomioimaan, mitkä asiat vaikuttavat asiakkaan päätöksentekoon. Myyntikoulutus sisältää teoriaa, esimerkkejä ja käytännön harjoituksia.

Myyntikoulutuksesta osallistujat saavat toimivat työkalut ja toimintamallit kohti menestyksekkäämpiä myyntituloksia.

Image
Sisältöesimerkkejä myyntikoulutukselle
  • Miten valitsen oikeat kohderyhmät ja prospektoin tehokkaasti?
  • Asiakkaiden kontaktointi puhelimella, sähköpostitse sekä kylmäsoitot asiakashankinnan ja -myynnin välineinä.
  • Miten käytän omaa kehonkieltäni ja miten havaitsen ja hyödynnän asiakkaan kehonkieltä?
  • Miksi asiakas toimii ja käyttäytyy juuri tietyllä tavalla?
  • Miten käsittelen asiakkaan kysymyksiä, huolenaiheita ja vastaväitteitä?
  • Asiakkaan motivointi kohti haluttua päätöstä ja ostoa.
  • Miten kysytään oikeita kysymyksiä, ja milloin on oikea aika kysyä?
  • Luottamuksen rakentaminen ja pitkäaikaisen asiakassuhteen luominen.
  • Toimivan ratkaisumyynnin, asiakasta valmentavan ja ymmärtävän myyntiprosessin luominen.
  • Digitaalisten myyntiä tukevien välineiden hyödyntäminen - lue lisää.
Mitä myyntikoulutus maksaa?
Koulutuksen hintaan vaikuttaa osallistujamäärä sekä päivän pituus. Koulutus voidaan järjestää puolen päivän tai koko päivän mittaisena. Puolen päivän koulutus alk. 1 500 €, alv 0 %.
Puhelinmyyntikoulutus

Puhelinmyyntikoulutuksessa opimme ymmärtämään miksi ihmiset käyttäytyvät tietyn kaavan mukaan useimmiten. Perehdymme äänen käyttöön ja siihen, mitä ja miten kannattaa puhelimessa toimia, jotta lopputulos olisi mahdollisimman hyvä tuloksen kannalta.

Koulutus rakentuu teoriaosuudesta ja käytännön tekemisestä. Jokaiselle koulutukseen osallistuvalle rakennetaan omaan persoonaan sopiva spiikki. Koulutuksessa soitetaan oikeita myyntipuheluita ja hiotaan tekeminen varmaksi.

Hyvä myyntipuhelu on rento ja luonnollinen, herättää mielenkiinnon, esittää ratkaisun sekä ehdotuksen toimintaan.

Ohjaaja neuvomassa puhelinmyyjiä
Image
Kouluttajasi Petri Lamminheimo
Petri on kouluttanut ja valmentanut sekä uusia että kokeneita myyjiä, puhelinbuukkauksen saloja sekä puhelinmyyjiä. Koulutus rakentuu käytännön esimerkeistä sekä innostavasta ja mukaan tempaavasta tekemisestä.
Tutustu kouluttajaan